måndag 16 februari 2009

Montag

Blekgrå vardag. Igen. JF, FD och MW ska ha ett halvstort tack för svensexeplanering, anordnande och utlägg. Kul att Larsson ville vara med - och att han till slut, motvilligt, gick med på att visa sin hemmabio med tillhörande 3000-kronorskontroll. Stort.

Om du, som läser detta, är någon annan än jag så är du nog den förste blogbesökaren utanför den inre kretsen, som består av just mig. Har slagit - och slår ett slag - för att skolan borde använda bloggar, wikis och andra samarbetslösningar på webben i arbetet med elever och kontakter med föräldrar och måste ju då ha prövat upprätta en själv.

För att en blogg ska vara en riktig blogg så ska det helst göras dagliga inlägg och dessutom bör det pågå kontinuerliga diskussioner via kommentarsfunktionen.

Jag har ingen riktig blogg.

Kör gärna in eller svara på några kommentarer under de två veckor som är kvar innan bröllopet så får vi möjlighet att känna hur det känns att vara en del av den världsvida blogosfären. Vi bloggade nog egentligen verbalt hos MW häromnatten: "Tack så mycket för ditt inlägg, Bo - men du har helt fel"

1 kommentar:

  1. Nu sköljer ytterligare debattämnen över mig, varav Dirk Kuyt överdrivna förträfflighet för min del torde ha varit det känsligaste: "Det märks att du inte kan så mycket om fotboll" (Ungefärligt Larssoncitat. Vill inte göra en Liza.)

    SvaraRadera